09109702822 eastomrangroup@gmail.com قم، خیابان 19 دی

همکاری در فروش

همکاری در فروش چیست و چطور کار می‌کند؟

صبح یک روز کاری عادی را در نظر بگیرید. احتمالا با آلارم موبایل از خواب بیدار می‌شوید و پس از انجام کارهای روتین صبحگاهی در ترافیک و شلوغی خیابان‌های منتهی به محل کار، خود را پشت میز می‌رسانید. پس از 8 ساعت کاری در هر روز و 26 روز کاری در هر ماه مبلغ توافق شده از طرف کارفرما به حساب شما پرداخت خواهد شد.
همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ، شیوه‌ای جدید از بازاریابی و تبلیغات اینترنتی است که کمک می‌کند بدون حضور فیزیکی و بدون سقف کسب درآمد اینترنتی در منزل داشته باشید و از شر زندگی آدم کوکی‌ها راحت شوید!
شیوه کار در سیستم‌های همکاری در فروش به این صورت است که فروشنده کالا وظیفه تبلیغ و بازاریابی محصولاتش را به افرادی بیرون از مجموعه واگذار می‌کند و در ازای به فروش رفتن محصول به بازاریاب کالا، پورسانتی به عنوان دستمزد پرداخت می‌کند.
کسب درآمد اینترنتی از طریق همکاری در فروش به دلیل نیازمندی‌های بسیار کم و درآمد بدون رسیک یکی از پرطرفدارترین شیوه‌ها در میان انبوه کسب و کارهای اینترنتی‌ست. این شیوه درآمدزایی با عنوان‌هایی نظیر بازاریابی وابسته یا  بازاریابی واسطه‌ای نیز شناخته می‌شود.
وب‌مسترها، وبلاگ‌نویسان، اینفلوئنسرها و بلاگرها از مهم‌ترین افرادی هستند که از طریق همکاری در فروش کسب درآمد می‌کنند. هر چند تمام افرادی که به اینترنت دسترسی داشته باشند می‌توانند درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ را تجربه کنند و هیچ محدودیت یا شرط خاصی وجود ندارد.
تنها نیازمندی: عضویت در سیستم‌های همکاری در فروش، یک دستگاه متصل به اینترنت و در اختیار داشتن یک بستر برای تبلیغ محصولات است.
در حال حاضر تبلیغات در وب‌سایت‌ها، صفحه‌های اینستاگرام، کانال‌های تلگرام، کانال‌های روبیکا و روبینو و همچنین شبکه‌های خریدو فروش مانند دیوار و شیپور انجام می‌شود.
وظیفه فرد افیلیت یا بازاریاب در این سیستم تنها تبلیغ کالاست و تمام فرآیند فروش نظیر نگهداری محصول، بسته‌بندی، ارسال، خدمات پس از فروش و … را سیستم افیلیت یا فروشنده بر عهده دارد. این مساله کمک می‌کند که بدون برخورد با مشتریان، کسب درآمد از طریق فروش را تجربه کنید.
از دیگر مزایای بازاریابی وابسته، کسب در آمد به صورت منفعل است.
درآمد منفعل یا passive income سودیست که از انجام کارهای گذشته عاید شما خواهد شد. به طور مثال اجاره ملک یکی از انواع درآمدهای منفعل است. سیستم‌ همکاری در فروش این نوع از درآمد را برای بازاریابان ممکن می‌کند. چطور؟
پس از اینکه بازاریاب کالا تبلیغ محصول را در دیدرس مخاطبانش قرار دهد، مشتریان در هر زمان می‌توانند اقدام به خرید کنند و کمیسیون حاصل از این خرید در حساب بازاریاب اعمال خواهدشد. به این شکل است که افیلیت مارکتینگ رویای کسب درآمد در خواب را نیز محقق ساخته‌است!
شما تنها باید صفحه یا صفحاتی مرتبط با رشته ی عمران و ساخت و ساز داشته باشید تا بعد از ثبت نام در سیستم همکاری در فروش ما، لینکی مختص به خود دریافت کنید و داخل صفحات یا سایت خود جانمایی کنید.
بعد از اینکه کاربر با آن آدرس وارد لینک ما شود IP دستگاه او در سیستم ما ثبت می شود و بعد از خرید کاربر از سایت ما، در پنل کاربری شما تعداد فروش و درصد مشارکت شما ثبت خواهد شد.
برای نحوه ی ثبت نام و چگونگی کار با سیستم همکاری در فروش گروه ایست عمران، ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

ثبت نام

جهت ثبت نام و آغاز همکاری با ما اینجا کلیک کنید.

East Omran

159 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
قالب فروش فایل

مطالب زیر را حتما بخوانید ...

متاسفانه موردی یافت نشد ...

قالب فروش فایل

محصولات پرفروش